Álláshirdetés - Ügykezelő
Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Hivatal Ügykezelő munkakör betöltésére
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, a BM OKF Hivatal Ügyviteli Iroda állományában, ügykezelő munkakörben.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
határozatlan idejű, azonnal betölthető
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- adminisztrációs, ügyviteli feladatok
- papír alapú és elektronikus küldemények átvétele, érkeztetése, szignálásra ajánlása
- papíralapú küldemények hiteles elektronikus másolattá alakítása
- irattár rendezés, selejtezés.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- középfokú végzettség,
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
- elektronikus iratkezelő rendszer használata,
- korábbi, hasonló területen szerzett tapasztalat
- terhelhetőség,
- pontosság, megbízható munkavégzés.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatosan további információt Samu Gábor tű. alezredes, ügyviteli irodavezető, illetve Szász Sándor ra., az ügyviteli iroda kiemelt szakügyintézője nyújt, az bxs.htlivgry@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az bxs.htlivgry@xngirq.tbi.hu e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.