Álláshirdetés - Közbeszerzési munkatárs
Álláshirdetés BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KÖZBESZERZÉSI MUNKATÁRS munkakör betöltésére
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
határozott idejű
2021. augusztus 01-től 2023. augusztus 01-ig
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Ellátandó feladatok:
Beszerzési, közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása:
- eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
- szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel, szervezeti egységek közötti levelezés;
- bírálóbizottság munkájának koordinálása;
- egyéb beszerzési, közbeszerzési dokumentumok összeállítása;
- kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása;
- az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása;
- közbeszerzési keretrendszer naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
- eljárást megindító felhívás, valamint dokumentáció megszerkesztése/elkészítése; adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása; adott esetben hiánypótlási felhívások elkészítése;
- a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
- hirdetmények elkészítése és feladása, egyéb közzétételi feladatok ellátása;
- ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;
- előzetes vitarendezésben, illetve jogorvoslati eljárásokban beadványok előkészítése;
- a munkaköri leírásban nem szereplő, de a szakterületre tartozó feladatokat a közvetlen vezető utasítására szükség esetén köteles végrehajtani.
Az alkalmazás feltételei:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség, (jogi, pénzügyi, közgazdasági);
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett, igazolható 1-3 éves tapasztalat;
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- EMIR és EKR rendszer ismerete;
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- angol nyelvtudás;
- megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A felvétellel kapcsolatban további információt dr. Hulmann Tamás tű. őrnagy főosztályvezető-helyettes nyújtja a Gnznf.Uhyznaa@xngirq.tbi.uh email címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell benyújtani.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az a 33/1998. (VI.24.) NM rendelet alapján együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.