Álláshirdetés - Kiemelt szakügyintéző
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Ingatlangazdálkodási, Beruházás Szervezési és Projektelszámolási Főosztály Beruházás Szervezési Iroda kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók.
Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
A munkakör betöltése vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához, kifogástalan életvitel ellenőrzéshez való hozzájáruláshoz kötött.
Ellátandó feladatok:
- beszerzési, közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása.
- eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása.
- szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel, szervezeti egységek közötti levelezés.
- bírálóbizottság munkájának koordinálása.
- egyéb beszerzési, közbeszerzési dokumentumok összeállítása,
- kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása,
- az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- felsőfokú végzettség (jogi, pénzügyi, közgazdasági),
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett tapasztalat,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete,
- EMIR és EKR rendszer ismerete,
- angol nyelvtudás,
- megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2020. június 30.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Bojtos Andrea kiemelt szakügyintéző nyújt, az naqern.obwgbf@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az naqern.obwgbf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik.
A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.