Álláshirdetés - kiemelt szakügyintéző
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
határozatlan idejű, 2020. június 1-jétől betölthető
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- adminisztrációs, ügyviteli feladatok,
- elektronikus iratkezelési tevékenység koordinációja, felügyelete,
- elektronikus iratkezelési rendszer ügyviteli szempontú üzemeltetése,
- irattárak kezelése.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- szakirányú felsőfokú végzettség.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- informatikai végzettség,
- elektronikus iratkezelő rendszerek ismerete, használata,
- korábbi, hasonló területen szerzett tapasztalat,
- terhelhetőség,
- pontosság, megbízható munkavégzés.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2020. május 22.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Samu Gábor tű. százados, az Ügyviteli Iroda vezetője nyújt, a tnobe.fnzh@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton tnobe.fnzh@xngirq.tbi.uh e-.mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.