Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (Mt.) rendelkezési az irányadók.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
Az Mt.-ben foglaltak alapján legfeljebb 5 évre, tervezetten 2026. január 1-től, próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben). Bérezés: megegyezés szerint.
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Ellátandó feladatok:
Közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása:
- eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
- szakmai együttműködés a belső szervezeti elemekkel;
- bírálóbizottság munkájának koordinálása;
- kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása;
- az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása;
- közbeszerzési nyilvántartások naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
- a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
- ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- állandó belföldi lakóhely;
- felsőfokú végzettség
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- precíz, alapos, megbízható személyiség,
- legalább 1 éves beszerzési, illetve közbeszerzési területen szerzett tapasztalat,
- a munkakör betöltése vagyonnyilatkozat tételi kötelezettséggel jár.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- EPTK, EKR rendszer ismerete;
- központosított közbeszerzésben szerzett szakmai tapasztalat (KEF, NKOH, VBÜ, BV, KKSZK, DKÜ);
- megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.
- jogi vagy közgazdász felsőfokú végzettség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
- bérigény megjelölése
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a mbygna.abinx@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2025. október 31.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a felvételi eljárás során eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát, továbbá a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt vennie. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.