KÖZBESZERZÉSI KOORDINÁTOR – MUNKAVÁLLALÓI JOGVISZONYBAN munkakör

KÖZBESZERZÉSI KOORDINÁTOR – MUNKAVÁLLALÓI JOGVISZONYBAN munkakör
Közzététel: 2025-09-26 Jelentkezési határidő: 2026-05-28 Szolgálati hely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
ÁLLÁSHIRDETÉS BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KÖZBESZERZÉSI KOORDINÁTOR – MUNKAVÁLLALÓI JOGVISZONYBAN munkakör betöltésére

Jogállás, illetmény és juttatások: 

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (Mt.) rendelkezési az irányadók.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

Az Mt.-ben foglaltak alapján legfeljebb 5 évre, tervezetten 2026. január 1-től, próbaidő kikötésével. 

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben). Bérezés: megegyezés szerint.

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok:

Közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása:

  • eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
  • szakmai együttműködés a belső szervezeti elemekkel;
  • bírálóbizottság munkájának koordinálása;
  • kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása;
  • az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása;
  • közbeszerzési nyilvántartások naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
  • a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
  • ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • állandó belföldi lakóhely;
  • felsőfokú végzettség
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség,
  • legalább 1 éves beszerzési, illetve közbeszerzési területen szerzett tapasztalat,
  • a munkakör betöltése vagyonnyilatkozat tételi kötelezettséggel jár.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • EPTK, EKR rendszer ismerete;
  • központosított közbeszerzésben szerzett szakmai tapasztalat (KEF, NKOH, VBÜ, BV, KKSZK, DKÜ);
  • megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.
  • jogi vagy közgazdász felsőfokú végzettség

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
  • bérigény megjelölése

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a mbygna.abinx@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

Benyújtási határidő: 2025. október 31.

 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a felvételi eljárás során eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványát, továbbá a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt vennie. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.