A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Műszaki Főosztály kiemelt szakügyintéző (lakásgazdálkodás)

A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Műszaki Főosztály kiemelt szakügyintéző (lakásgazdálkodás)
Közzététel: 2025-03-26 Jelentkezési határidő: 2025-04-25 Szolgálati hely: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
ÁLLÁSHIRDETÉS - A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Műszaki Főosztály kiemelt szakügyintéző (lakásgazdálkodás) munkakör betöltésére

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

határozatlan idejű

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletében meghatározott „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.

Ellátandó feladatok: 

  • végzi a BM OKF lakásgazdálkodási feladatait, a lakásügyi jogkör gyakorlása érdekében az ügyeket döntésre előkészíti;
  • felügyeli és szakirányítja a területi szervek lakásgazdálkodási tevékenységét;
  • vezeti a lakásgazdálkodással kapcsolatos nyilvántartásokat, elkészíti a lakások és szállók elosztására vonatkozó javaslatokat, döntés után intézi a kiutalással kapcsolatos feladatokat;
  • a BM OKF vagyonkezelésében lévő lakásokra és szállókra vonatkozóan aláírásra és ellenjegyzésre előkészíti a bérleti szerződéseket és megállapodásokat, valamint a lakásbérlet és a használati jogviszony megszüntetésénél a szükséges intézkedéseket megteszi;
  • a bérlői tartozások kimutatása alapján elkészíti a felszólításokat, a bérleti szerződés felmondását előkészíti;
  • elhelyezési ügyekben kapcsolatot tart a lakásokra és szállókra bérlőkijelölési joggal rendelkező helyi lakásügyi szervekkel;
  • összeállítja a szakterületével kapcsolatos helyzetjelentéseket, beszámolókat, javaslatokat, rendszeres és időszakos jelentéseket;
  • a bérleti, albérleti, lízingdíj hozzájárulási kérelmek esetén elvégzi a helyi lakásügyi szerv hatáskörébe utalt vizsgálatot.

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • állandó belföldi lakóhely;
  • felsőfokú végzettség;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • költségvetési szervnél/ közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • RobotZsaru elektronikus iratkezelő rendszer használata;
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. április 25. 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton okf.muszaki@katved.gov.hu e-mail címen keresztül. 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A jelentkezőknek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venniük a belügyminiszter irányítása alatt álló egyes rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél foglalkoztatott hivatásos állomány és rendvédelmi igazgatási alkalmazotti állomány alkalmasságvizsgálatáról szóló 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet rendelet alapján. 

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.