BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Kommunikációs Szolgálat kiemelt szakügyintéző, újságíró

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Kommunikációs Szolgálat kiemelt szakügyintéző, újságíró
Közzététel: 2024-07-04 Jelentkezési határidő: 2024-07-31 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző, újságíró munkakörben.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.                

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. 

Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. 

Ellátandó feladatok: 

  • újságírói feladatok: a katasztrófavédelem rendezvényeiről tudósítások készítése honlapon vagy egyéb felületeken történő közlés céljából
  • a katasztrófavédelem havi magazinjának és más kiadványainak elkészítésében való közreműködés
  • a katasztrófavédelem honlapja naprakészen tartása, aktualizálásának koordinálása
  • a katasztrófavédelem hivatalos közösségimédia-felületeinek tartalommal való megtöltése és kezelése (Facebook, Instagram, YouTube, X)
  • projektkommunikációs feladatok ellátása

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú iskolai végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • önálló munkavégzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • hírszerkesztői/újságírói tapasztalat;
  • jártasság, tapasztalat a közösségimédia-marketingben;
  • kiváló kommunikációs készség;
  • önálló munkavégzésre, de egyben csapatmunkára való képesség;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • angol nyelvtudás

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: július 31.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az bxs.xbzzhavxnpvb@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül.

A felvétellel kapcsolatosan további információt Újhegyi Katalin kommunikációsszolgálat-vezető nyújt, a xngnyva.hwurtlv@xngirq.tbi.uh e-mail címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.