Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- költségvetési szervek szakterületet érintő gazdálkodási folyamatainak végrehajtása, adatszolgáltatásainak felülvizsgálata, ellenőrzése, elemzése, értékelése;
- elemzések, kimutatások, jelentések, előterjesztések készítése, nyilvántartások, analitikák vezetése;
- külső és belső partnerekkel folyamatos kapcsolattartás, levelezések, egyeztetések, szakmai kérdésekre vonatkozó válaszlevelek előkészítése, állásfoglalások kialakítása.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- állandó belföldi lakóhely;
- felsőfokú szakirányú végzettség, (pénzügyi, közgazdasági);
- orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- Forrás NET ügyviteli program ismeret,
- KGR-K11 programrendszer ismeret,
- KKVTR / SZR programrendszer ismeret,
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. július 20.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Pácser Anikó Katalin tű. alezredes, főosztályvezető-helyettes nyújt a +36/20/ 381-1456 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton bxs.xbygfrtirgrf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A jelentkezőknek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venniük a belügyminiszter irányítása alatt álló egyes rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél foglalkoztatott hivatásos állomány és rendvédelmi igazgatási alkalmazotti állomány alkalmasságvizsgálatáról szóló 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.