BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Költségvetési Főosztály kiemelt szakügyintéző

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Költségvetési Főosztály kiemelt szakügyintéző
Közzététel: 2024-06-28 Jelentkezési határidő: 2024-07-20 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43
A renvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

határozatlan idejű

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.

Ellátandó feladatok: 

  • költségvetési szervek szakterületet érintő gazdálkodási folyamatainak végrehajtása, adatszolgáltatásainak felülvizsgálata, ellenőrzése, elemzése, értékelése;
  • elemzések, kimutatások, jelentések, előterjesztések készítése, nyilvántartások, analitikák vezetése;
  • külső és belső partnerekkel folyamatos kapcsolattartás, levelezések, egyeztetések, szakmai kérdésekre vonatkozó válaszlevelek előkészítése, állásfoglalások kialakítása.

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • állandó belföldi lakóhely;
  • felsőfokú szakirányú végzettség, (pénzügyi, közgazdasági);
  • orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • Forrás NET ügyviteli program ismeret,
  • KGR-K11 programrendszer ismeret,
  • KKVTR / SZR programrendszer ismeret,
  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. július 20. 

A felvétellel kapcsolatosan további információt Pácser Anikó Katalin tű. alezredes, főosztályvezető-helyettes nyújt a +36/20/ 381-1456 telefonszámon. 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton bxs.xbygfrtirgrf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A jelentkezőknek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venniük a belügyminiszter irányítása alatt álló egyes rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél foglalkoztatott hivatásos állomány és rendvédelmi igazgatási alkalmazotti állomány alkalmasságvizsgálatáról szóló 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.