BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KIEMELT SZAKÜGYINTÉZŐ

BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KIEMELT SZAKÜGYINTÉZŐ
Közzététel: 2024-06-21 Jelentkezési határidő: 2024-07-15 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
A jogállásra, az illetmény megállapítására a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezési az irányadók. A betölteni tervezett munkakör jogállása: rendvédelmi igazgatási alkalmazott.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

határozatlan idejű

2024. szeptember 1-től

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok: 

A projektekben keletkezett bizonylatok irányító hatóság, közreműködő szervezet által előírt, az elszámolhatóság szempontjából megfelelő dokumentálása, ellenőrzése. A projekt megvalósításával kapcsolatos – mindenkori érvényes eljárásrendi, pénzügyi szabályainak és a hatályos jogszabályoknak megfelelő – pénzügyi tevékenység koordinálása. Projekt költségvetésének nyomon követése. Pénzügyi elszámolások elkészítése, támogatás lehívása. Változás bejelentések, szerződésmódosítások, hiánypótlások elkészítésében való közreműködés. Számlák formai és tartalmi ellenőrzése, kapcsolódó dokumentációkkal való felszerelése és utalásra való előkészítése. Projekt résztvevőkkel, különösen a projektmenedzserrel és a szakmai vezetővel való folyamatos együttműködés. A projekthez kapcsolódó rendszeres és ad hoc jellegű adatszolgáltatásokhoz pénzügyi információk biztosítása. Eljárásrendi és pénzügyi szabályossági szempontok érvényesítése a projekt minden szakaszában. 

Alapvető elvárások a munkakör betöltéséhez:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) haladó szintű ismerete;
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés, precíz, alapos, megbízható személyiség

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • állandó belföldi lakóhely;
  • kifogástalan életvitel ellenőrzéshez hozzájárulás;
  • orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • felsőfokú, szakirányú (pénzügyi, gazdasági) végzettség;

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek lebonyolításában szerzett, igazolható, 1-3 éves tapasztalat;
  • Forrás SQL/NET program felhasználói szintű ismerete;
  • Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) ismerete;

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatban további információt Bancsi Tibor tű. alezredes, főosztályvezető (Onapfv.Gvobe@xngirq.tbi.uh), illetve Soltó Balázs tű. alezredes, osztályvezető (Onynmf.Fbygb@xngirq.tbi.uh) tud nyújtani.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

Benyújtási határidő: 2024. július 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A jelentkezőknek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venniük a belügyminiszter irányítása alatt álló egyes rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél foglalkoztatott hivatásos állomány és rendvédelmi igazgatási alkalmazotti állomány alkalmasságvizsgálatáról szóló 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. 

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.