BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KIEMELT SZAKÜGYINTÉZŐ

BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KIEMELT SZAKÜGYINTÉZŐ
Közzététel: 2024-06-21 Jelentkezési határidő: 2024-07-15 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
A jogállásra, az illetmény megállapítására a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény rendelkezési az irányadók. A betölteni tervezett munkakör jogállása: rendvédelmi igazgatási alkalmazott.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

határozatlan idejű

2024. szeptember 1-től 

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok:

Beszerzési, közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok ellátása:

  • eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
  • szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel, szervezeti egységek közötti levelezés;
  • bírálóbizottság munkájának koordinálása;
  • egyéb beszerzési, közbeszerzési dokumentumok összeállítása;
  • kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása;
  • az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása;
  • közbeszerzési nyilvántartások naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
  • eljárást megindító felhívás, valamint dokumentáció megszerkesztése/elkészítése; adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása; adott esetben hiánypótlási felhívások elkészítése;
  • a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
  • ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;
  • előzetes vitarendezésben, illetve jogorvoslati eljárásokban beadványok előkészítése;
  • a munkaköri leírásban nem szereplő, de a szakterületre tartozó feladatokat a közvetlen vezető utasítására szükség esetén köteles végrehajtani.

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • állandó belföldi lakóhely;
  • kifogástalan életvitel ellenőrzéshez hozzájárulás
  • orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • felsőfokú végzettség (jogi, pénzügyi, közgazdasági);
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • FAIR, EKR rendszer ismerete;
  • központosított közbeszerzésben szerzett szakmai tapasztalat (KEF, NKOH, VBÜ, BV, KKSZK, DKÜ);
  • „Robotzsaru” ügyviteli rendszer ismerete
  • megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatban további információt Bancsi Tibor tű. alezredes, főosztályvezető (Onapfv.Gvobe@xngirq.tbi.uh), illetve Novák Zoltán tű. alezredes, osztályvezető (Mbygna.Abinx@xngirq.tbi.uh) tud nyújtani.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

Benyújtási határidő: 2024. július 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A jelentkezőknek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venniük a belügyminiszter irányítása alatt álló egyes rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél foglalkoztatott hivatásos állomány és rendvédelmi igazgatási alkalmazotti állomány alkalmasságvizsgálatáról szóló 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. 

A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.