Álláshirdetés - Kiemelt szakügyintéző
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Ingatlangazdálkodási, Beruházás Szervezési és Projektelszámolási Főosztály kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- Európai uniós és nemzetközi projektekkel kapcsolatos pénzügyi és költségvetési feladatok ellátása, támogatási előleghez és megtérített támogatásokhoz kötődő előirányzat-módosítások elkészítése;
- A projektekhez kapcsolódó szerződések, kötelezettségvállalások, számlák számviteli integrált rendszer keretében történő analitikus nyilvántartása, feldolgozása, átutalások előkészítése, likviditási terv elkészítése, adatszolgáltatások teljesítése;
- A projektek időközi és záró pénzügyi beszámolóinak összeállítása, kifizetési igénylések Elektronikus Pályázói Tájékoztató Felületen történő rögzítése;
- A projektekhez kapcsolódó előirányzati maradvány összegszerűségének megállapítása, a kötelezettségvállalások és azok pénzügyi teljesítése alapján;
- Elemzések, kimutatások, jelentések, előterjesztések készítése, nyilvántartások, analitikák vezetése;
- Külső és belső partnerekkel folyamatos kapcsolattartás, levelezések, egyeztetések, szakmai kérdésekre vonatkozó válaszlevelek előkészítése, állásfoglalások kialakítása.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- felsőfokú szakirányú végzettség, (pénzügyi, közgazdasági),
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek pénzügyi lebonyolításában szerzett igazolható tapasztalat
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- KGR Forrás NET program felhasználói szintű ismerete;
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete;
- Elektronikus Pályázói Tájékoztató Felület (EPTK),
- angol nyelvtudás,
- megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A jelentkezés benyújtásának határideje:
2019. november 30.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Hajduné Sipos Erika tű. alezredes nyújt, az
e-mail címen.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton
e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a
honlapon szerezhet.