Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezési az irányadók.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
határozott idejű
Tervezetten 2026. március 01-től 2028. március 01-ig (maximum 5 év Munka Törvénykönyve alapján)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Ellátandó feladatok:
- A projekt operatív szervezési feladatainak elvégzése és a koordinációs feladatok ellátása;
- A projekt papír alapú és elektronikus adminisztrációjának teljes körű vezetése, karbantartása;
- A projekttel kapcsolatos információk, dokumentumok karbantartása, valamint a projekttagok és az érdekeltek számára történő elérhetővé tétele;
- A státuszjelentések előkészítése, nyilvántartások karbantartása;
- Projekttel kapcsolatos adatszolgáltatások koordinálása;
- A projekt végrehajtásához kapcsolódó dokumentumok elkészítésében történő részvétel, a dokumentumok begyűjtése és kezelése;
- A Támogatási szerződést érintő módosítások (változás-bejelentés, szerződésmódosítás) előkészítésében és benyújtásában való részvétel.
- A projektet érintő auditokon, ellenőrzéseken, eseményeken történő részvétel;
- A projekttel kapcsolatos események szervezése, emlékeztetők készítése, véleményeztetésének koordinációja;
- A projektvezető támogatása, felkészítő dokumentumok írása;
- Kommunikáció a projekt külső és belső érintettjeivel;
Alapvető elvárások a munkakör betöltéséhez:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség;
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek lebonyolításában szerzett, igazolható, 1-3 éves tapasztalat;
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) felhasználói szintű ismerete
- Uniós projektek szabályozásának ismerete
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatban további információt Fekete Ilona tű. főhadnagy tud nyújtani, az alábbi e-mail címen; vyban.srxrgr@xngirq.tbi.uh vagy a +36 30 171 3567 telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2026. január 31.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell benyújtani.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 2015. évi XLII. törvény rendelkezési alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.