BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság, Hatósági Főigazgató-helyettesi Szervezet Megelőzési és Engedélyezési Szolgálat titkárnő munkakör

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság, Hatósági Főigazgató-helyettesi Szervezet Megelőzési és Engedélyezési Szolgálat titkárnő munkakör
Közzététel: 2025-01-29 Jelentkezési határidő: 2025-02-21 Szolgálati hely: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
ÁLLÁSHIRDETÉS-BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Hatósági Főigazgató-helyettesi Szervezet Megelőzési és Engedélyezési Szolgálat titkárnő munkakör betöltésére

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban

Foglalkoztatási jogviszony időtartama: határozatlan idejű

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások: A Hszt. rendelkezései az irányadók. 

  • cafetéria juttatás,
  • egészségügyi ellátás,
  • vidékről bejárók esetén munkába járási támogatás.

Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott középfokú munkaköri osztály „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. 

Ellátandó feladatok: 

  • a szolgálat alárendeltségébe tartozó szervezeti egységek munkájának koordinálása, összefogása;
  • vezetői titkárság ügyintézői feladatainak ellátása;
  • a szolgálathoz érkező iratok feldolgozása, azok továbbítása,  
  • a szolgálat telefon- és elektronikus levél forgalmának kezelése;
  • a szolgálat vezetője operatív tevékenységének közvetlen segítése;
  • a szolgálat tevékenységi köréhez tartozó feladatok nyilvántartása és naprakész vezetése;
  • adminisztrációs, ügyviteli feladatok ellátása; 
  • a vezető által kiadott, vagy felettes szerv által meghatározott feladatok továbbítása és a határidőben történő végrehajtásának figyelemmel kísérése.

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • középfokú végzettség;
  • állandó belföldi lakóhely,
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • MS Office felhasználói ismerete;
  • RobotZsaru elektronikus iratkezelő rendszer használata;
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs és együttműködési készség.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A felvétellel kapcsolatosan további információt Laczkó Levente nyújt, a yriragr.ynpmxb@xngirq.tbi.uh email címen.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. február 21.

A jelentkezés benyújtásának módja: Elektronikus úton az bxs.zrtrybmrf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott pályázóknak eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt. 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.