Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban
Foglalkoztatási jogviszony időtartama: határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások: A Hszt. rendelkezései az irányadók.
- cafetéria juttatás,
- egészségügyi ellátás,
- vidékről bejárók esetén munkába járási támogatás.
Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott középfokú munkaköri osztály „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- a szolgálat alárendeltségébe tartozó szervezeti egységek munkájának koordinálása, összefogása;
- vezetői titkárság ügyintézői feladatainak ellátása;
- a szolgálathoz érkező iratok feldolgozása, azok továbbítása,
- a szolgálat telefon- és elektronikus levél forgalmának kezelése;
- a szolgálat vezetője operatív tevékenységének közvetlen segítése;
- a szolgálat tevékenységi köréhez tartozó feladatok nyilvántartása és naprakész vezetése;
- adminisztrációs, ügyviteli feladatok ellátása;
- a vezető által kiadott, vagy felettes szerv által meghatározott feladatok továbbítása és a határidőben történő végrehajtásának figyelemmel kísérése.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- középfokú végzettség;
- állandó belföldi lakóhely,
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- közigazgatásban szerzett tapasztalat;
- MS Office felhasználói ismerete;
- RobotZsaru elektronikus iratkezelő rendszer használata;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs és együttműködési készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Laczkó Levente nyújt, a yriragr.ynpmxb@xngirq.tbi.uh email címen.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2025. február 21.
A jelentkezés benyújtásának módja: Elektronikus úton az bxs.zrtrybmrf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott pályázóknak eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.