Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók.
Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- közérdekű bejelentések, panaszok koordinációja,
- állampolgári megkeresésekre tájékoztatás nyújtás.
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, állandó belföldi lakóhely
- felsőfokú iskolai végzettség
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- ügyfélszolgálati gyakorlat
- legalább 1-3 év munkatapasztalat
- nyelvtudás
- kiváló kommunikációs készség
- önálló munkavégzésre való készség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az bxs.htlsryfmbytnyng@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A felvétellel kapcsolatosan további információt dr. Székely Judit tű. alezredes, az ügyfélszolgálat vezetője nyújt, a fmrxryl.whqvgQe@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.