Álláshirdetés - Projektkoordinátor
ÁLLÁSHIRDETÉS BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály PROJEKTKOORDINÁTOR munkakör betöltésére.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
határozott idejű
2021. augusztus 01-től 2023. augusztus 01-ig
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Ellátandó feladatok:
- A projekt operatív szervezési feladatainak elvégzése és a koordinációs feladatok ellátása;
- A projekt papír alapú és elektronikus adminisztrációjának teljes körű vezetése, karbantartása;
- A projekttel kapcsolatos információk, dokumentumok karbantartása, valamint a projekttagok és az érdekeltek számára történő elérhetővé tétele;
- A státuszjelentések előkészítése, nyilvántartások karbantartása;
- Projekttel kapcsolatos adatszolgáltatások koordinálása;
- A projekt végrehajtásához kapcsolódó dokumentumok elkészítésében történő részvétel, a dokumentumok begyűjtése és kezelése;
- A Támogatási szerződést érintő módosítások (változás-bejelentés, szerződésmódosítás) előkészítésében és benyújtásában való részvétel.
- A projektet érintő auditokon, ellenőrzéseken, eseményeken történő részvétel;
- A projekttel kapcsolatos események szervezése, emlékeztetők készítése, véleményeztetésének koordinációja;
- A projektvezető támogatása, felkészítő dokumentumok írása;
- Kommunikáció a projekt külső és belső érintettjeivel;
Az alkalmazás feltételei:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség;
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek lebonyolításában szerzett, igazolható, 1-3 éves tapasztalat;
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) felhasználói szintű ismerete
- Uniós projektek szabályozásának ismerete
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatban további információt dr. Hulmann Tamás tű. őrnagy főosztályvezető-helyettes nyújtja a Gnznf.Uhyznaa@xngirq.tbi.uh email címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell benyújtani.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az a 33/1998. (VI.24.) NM rendelet alapján együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.