Álláshirdetés - Projektkoordinátor

ÁLLÁSHIRDETÉS BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály PROJEKTKOORDINÁTOR munkakör betöltésére.

Jogállás, illetmény és juttatások: 

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezései az irányadók.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

határozott idejű

2021. augusztus 01-től 2023. augusztus 01-ig

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok: 

  • A projekt operatív szervezési feladatainak elvégzése és a koordinációs feladatok ellátása;
  • A projekt papír alapú és elektronikus adminisztrációjának teljes körű vezetése, karbantartása;
  • A projekttel kapcsolatos információk, dokumentumok karbantartása, valamint a projekttagok és az érdekeltek számára történő elérhetővé tétele;
  • A státuszjelentések előkészítése, nyilvántartások karbantartása;
  • Projekttel kapcsolatos adatszolgáltatások koordinálása;
  • A projekt végrehajtásához kapcsolódó dokumentumok elkészítésében történő részvétel, a dokumentumok begyűjtése és kezelése;
  • A Támogatási szerződést érintő módosítások (változás-bejelentés, szerződésmódosítás) előkészítésében és benyújtásában való részvétel.
  • A projektet érintő auditokon, ellenőrzéseken, eseményeken történő részvétel;
  • A projekttel kapcsolatos események szervezése, emlékeztetők készítése, véleményeztetésének koordinációja;
  • A projektvezető támogatása, felkészítő dokumentumok írása;
  • Kommunikáció a projekt külső és belső érintettjeivel;

Az alkalmazás feltételei:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség;
  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek lebonyolításában szerzett, igazolható, 1-3 éves tapasztalat;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) felhasználói szintű ismerete
  • Uniós projektek szabályozásának ismerete
  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • kiváló problémamegoldó képesség, kitartás, terhelhetőség

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatban további információt dr. Hulmann Tamás tű. őrnagy főosztályvezető-helyettes nyújtja a Gnznf.Uhyznaa@xngirq.tbi.uh email címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell benyújtani. 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az a 33/1998. (VI.24.) NM rendelet alapján együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.