ÁLLÁSHIRDETÉS - Költségvetési Főosztály kiemelt szakügyintéző

A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Főosztály kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A renvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.

 

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

 

A munkavégzés helye:

Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.

 

Ellátandó feladatok: 

  • A FORRÁS.NET rendszerben a szerződések, megrendelések kötelezettségvállalásba vétele, az előzetes fedezet igazolások analitikus rögzítése;
  • kötelezettségvállalások folyamatos karbantartása, költségvetési kerettel rendelkező szervezeti egységek keretfelhasználásának, valamint az egyéb elkülönített keretek, a szabad előirányzatok alakulásának és a kötelezettségvállalás szakmai feltételek teljesülésének figyelemmel kísérése, projektek vonatkozásában a kötelezettségvállalási és teljesítési adatok egyeztetése;
  • költségvetési szervek szakterületet érintő gazdálkodási folyamatainak, adatszolgáltatásainak, felülvizsgálata, ellenőrzése, elemzése, értékelése;
  • elemzések, kimutatások, jelentések, előterjesztések készítése, nyilvántartások, analitikák vezetése;
  • szakterülethez kapcsolódó belső normák, tájékoztatók kidolgozása és folyamatos karbantartása, külső normák véleményezése;
  • külső és belső partnerekkel folyamatos kapcsolattartás, levelezések, egyeztetések, szakmai kérdésekre vonatkozó válaszlevelek előkészítése, állásfoglalások kialakítása.

 

A jelentkezés feltétele:

  • Magyar állampolgárság, 
  • cselekvőképesség,
  • állandó belföldi lakhely, 
  • büntetlen előélet,
  • felsőfokú szakirányú végzettség (pénzügyi, közgazdasági),
  • KGR Forrás.NET program ismerete

 

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete,

hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat,

csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások

végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata

részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,

nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik 

nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 

2020. május 31. 

 

A felvétellel kapcsolatosan további információt Tóthné Karcagi Erna tű. alezredes nyújt, a xnepntvr@xngirq.tbi.uh e-mail címen. 

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton bxs.xbygfrtirgrf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

 

A jelentkezés elbírálásának határideje: 

2020. június 30.

 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.