ÁLLÁSHIRDETÉS - Költségvetési Főosztály kiemelt szakügyintéző
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Költségvetési Főosztály kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás:
A renvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- A FORRÁS.NET rendszerben a szerződések, megrendelések kötelezettségvállalásba vétele, az előzetes fedezet igazolások analitikus rögzítése;
- kötelezettségvállalások folyamatos karbantartása, költségvetési kerettel rendelkező szervezeti egységek keretfelhasználásának, valamint az egyéb elkülönített keretek, a szabad előirányzatok alakulásának és a kötelezettségvállalás szakmai feltételek teljesülésének figyelemmel kísérése, projektek vonatkozásában a kötelezettségvállalási és teljesítési adatok egyeztetése;
- költségvetési szervek szakterületet érintő gazdálkodási folyamatainak, adatszolgáltatásainak, felülvizsgálata, ellenőrzése, elemzése, értékelése;
- elemzések, kimutatások, jelentések, előterjesztések készítése, nyilvántartások, analitikák vezetése;
- szakterülethez kapcsolódó belső normák, tájékoztatók kidolgozása és folyamatos karbantartása, külső normák véleményezése;
- külső és belső partnerekkel folyamatos kapcsolattartás, levelezések, egyeztetések, szakmai kérdésekre vonatkozó válaszlevelek előkészítése, állásfoglalások kialakítása.
A jelentkezés feltétele:
- Magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- állandó belföldi lakhely,
- büntetlen előélet,
- felsőfokú szakirányú végzettség (pénzügyi, közgazdasági),
- KGR Forrás.NET program ismerete
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete,
hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat,
csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél,
nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A jelentkezés benyújtásának határideje:
2020. május 31.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Tóthné Karcagi Erna tű. alezredes nyújt, a xnepntvr@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton bxs.xbygfrtirgrf@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának határideje:
2020. június 30.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.