ÁLLÁSHIRDETÉS - Jogi Főosztály kiemelt szakügyintéző
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Hivatal Jogi Főosztály kiemelt szakügyintéző munkakör ellátására
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
Határozott idejű (előreláthatóan 2022. 08. 20-ig)
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadóak. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” besorolási kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- Működésre, együttműködésre vonatkozó szerződések, megállapodások előkészítése, véleményezése;
- jogszabály- és belső normatervezetek, javaslatok, előterjesztések kidolgozása, véleményezése;
- peres, nemperes ügyekkel kapcsolatos okiratok előkészítése, e körben képviselet ellátása.
A jelentkezés feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet, kifogástalan életvitel vizsgálat vállalása;
- állandó belföldi lakhely;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- jogi egyetemi végzettség;
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- Jogi szakvizsga;
- normaalkotásban vagy peres képviseletben szerzett gyakorlat;
- „B” kategóriás jogosítvány;
- Robotzsaru NEO rendszer ismerete.
A munkakörrel kapcsolatos elvárások:
- Pontos munkavégzés;
- megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
Amit kínálunk:
- Jogi szakvizsgához gyakorlati idő megszerzése;
- versenyképes illetmény (különös tekintettel a pályakezdőkre);
- jó munkahelyi légkör, fiatalos, de széleskörű tapasztalattal rendelkező csapat.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok
- Végzettséget igazoló bizonyítvány másolata;
- fényképes, részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje:
2020. június 5.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az bxs.wbt@xngirq.tbi.uh e-mail címre.
A felvétellel kapcsolatosan további információt dr. Bögi Tamás tű. alezredes főosztályvezető nyújt, az bxs.wbt@xngirq.tbi.uh email címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően munkaköri egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján.
A jelentkezők értesítése a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton történik.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.