BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság, Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet titkárnő munkakör betöltésére

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság, Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet titkárnő munkakör betöltésére
Közzététel: 2024-11-20 Jelentkezési határidő: 2024-12-15 Szolgálati hely: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban

ÁLLÁSHIRDETÉS

 

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság,

Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet

titkárnő

munkakör betöltésére

 

 

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban

Foglalkoztatási jogviszony időtartama: határozatlan idejű

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Jogállás, illetmény és juttatások:


A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.

Ellátandó feladatok: 

  • a szervezet alárendeltségébe tartozó szervezeti egységek munkájának koordinálása, összefogása;
  • vezetői titkárság ügyintézői feladatainak ellátása;
  • a szervezethez érkező iratok feldolgozása, azok továbbítása,  
  • a szervezet telefon- és elektronikus levél forgalmának kezelése;
  • a szervezet vezetője operatív tevékenységének közvetlen segítése;
  • a szervezet tevékenységi köréhez tartozó feladatok nyilvántartása és naprakész vezetése;
  • adminisztrációs, ügyviteli feladatok ellátása; 
  • a vezető által kiadott, vagy felettes szerv által meghatározott feladatok továbbítása és a határidőben történő végrehajtásának figyelemmel kísérése.

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • középfokú végzettség;
  • állandó belföldi lakóhely,
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • költségvetési szervnél/ közigazgatásban szerzett tapasztalat;
  • MS Office felhasználói ismerete;
  • RobotZsaru elektronikus iratkezelő rendszer használata;
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs és együttműködési készség.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A felvétellel kapcsolatosan további információt Sávos-Hinfner Zsuzsanna tű. alezredes nyújt, a 06-1/469-4427-es telefonszámon. 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 15.

A jelentkezés benyújtásának módja: Elektronikus úton az bxs.stu@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott pályázóknak eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt. 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.