ÁLLÁSHIRDETÉS
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság,
Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet
titkárnő
munkakör betöltésére
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban
Foglalkoztatási jogviszony időtartama: határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások: |
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- a szervezet alárendeltségébe tartozó szervezeti egységek munkájának koordinálása, összefogása;
- vezetői titkárság ügyintézői feladatainak ellátása;
- a szervezethez érkező iratok feldolgozása, azok továbbítása,
- a szervezet telefon- és elektronikus levél forgalmának kezelése;
- a szervezet vezetője operatív tevékenységének közvetlen segítése;
- a szervezet tevékenységi köréhez tartozó feladatok nyilvántartása és naprakész vezetése;
- adminisztrációs, ügyviteli feladatok ellátása;
- a vezető által kiadott, vagy felettes szerv által meghatározott feladatok továbbítása és a határidőben történő végrehajtásának figyelemmel kísérése.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- középfokú végzettség;
- állandó belföldi lakóhely,
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- költségvetési szervnél/ közigazgatásban szerzett tapasztalat;
- MS Office felhasználói ismerete;
- RobotZsaru elektronikus iratkezelő rendszer használata;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs és együttműködési készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
- részletes (fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Sávos-Hinfner Zsuzsanna tű. alezredes nyújt, a 06-1/469-4427-es telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2024. december 15.
A jelentkezés benyújtásának módja: Elektronikus úton az bxs.stu@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott pályázóknak eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.