BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KÖZBESZERÉSI KOORDINÁTOR munkakör betöltésére

BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KÖZBESZERÉSI KOORDINÁTOR munkakör betöltésére
Közzététel: 2024-09-23 Jelentkezési határidő: 2024-10-30 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.  
ÁLLÁSHIRDETÉS BM OKF Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet, Beruházási és Fejlesztési Főosztály KÖZBESZERÉSI KOORDINÁTOR munkakör betöltésére

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló

2012. évi I. törvény rendelkezési az irányadók.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

határozott idejű

Tervezetten 2024. december 1-től 2026. november 30-ig (maximum 5 év Munka

Törvénykönyve alapján)

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok:

Beszerzési, közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok

ellátása:

  • eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
  • szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel, szervezeti egységek közötti levelezés;
  • bírálóbizottság munkájának koordinálása;
  • egyéb beszerzési, közbeszerzési dokumentumok összeállítása;
  • kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása;
  • az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása;
  • közbeszerzési nyilvántartások naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
  • eljárást megindító felhívás, valamint dokumentáció megszerkesztése/elkészítése;
  • adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása; adott esetben hiánypótlási felhívások elkészítése;
  • a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
  • ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;
  • előzetes vitarendezésben, illetve jogorvoslati eljárásokban beadványok előkészítése;
  • a munkaköri leírásban nem szereplő, de a szakterületre tartozó feladatokat a közvetlen vezető utasítására szükség esetén köteles végrehajtani.

 

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség (jogi, pénzügyi, közgazdasági);
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség.

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • FAIR, EKR rendszer ismerete;
  • központosított közbeszerzésben szerzett szakmai tapasztalat (KEF, NKOH, VBÜ, BV, KKSZK, DKÜ);
  • „Robotzsaru” ügyviteli rendszer ismerete
  • megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatban további információt Bancsi Tibor tű. alezredes, főosztályvezető

(Onapfv.Gvobe@xngirq.tbi.uh), illetve Novák Zoltán tű. alezredes, osztályvezető

(Mbygna.Abinx@xngirq.tbi.uh) tud nyújtani.

A jelentkezés benyújtásának módja:

Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

Benyújtási határidő: 2024. október 30.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott

jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló

oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell

benyújtani.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági

vizsgálaton kell részt venni a 2015. évi XLII. törvény rendelkezési alapján. A jelentkezők a

felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon

szerezhet.