Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló
2012. évi I. törvény rendelkezési az irányadók.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
határozott idejű
Tervezetten 2024. december 1-től 2026. november 30-ig (maximum 5 év Munka
Törvénykönyve alapján)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Ellátandó feladatok:
Beszerzési, közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok
ellátása:
- eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
- szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel, szervezeti egységek közötti levelezés;
- bírálóbizottság munkájának koordinálása;
- egyéb beszerzési, közbeszerzési dokumentumok összeállítása;
- kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának koordinálása;
- az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási kötelezettség ellátása;
- közbeszerzési nyilvántartások naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
- eljárást megindító felhívás, valamint dokumentáció megszerkesztése/elkészítése;
- adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése, bontási eljárások lefolytatása; adott esetben hiánypótlási felhívások elkészítése;
- a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
- ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;
- előzetes vitarendezésben, illetve jogorvoslati eljárásokban beadványok előkészítése;
- a munkaköri leírásban nem szereplő, de a szakterületre tartozó feladatokat a közvetlen vezető utasítására szükség esetén köteles végrehajtani.
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség (jogi, pénzügyi, közgazdasági);
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- precíz, alapos, megbízható személyiség.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- FAIR, EKR rendszer ismerete;
- központosított közbeszerzésben szerzett szakmai tapasztalat (KEF, NKOH, VBÜ, BV, KKSZK, DKÜ);
- „Robotzsaru” ügyviteli rendszer ismerete
- megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség;
- hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatban további információt Bancsi Tibor tű. alezredes, főosztályvezető
(Onapfv.Gvobe@xngirq.tbi.uh), illetve Novák Zoltán tű. alezredes, osztályvezető
(Mbygna.Abinx@xngirq.tbi.uh) tud nyújtani.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
Benyújtási határidő: 2024. október 30.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott
jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló
oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell
benyújtani.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági
vizsgálaton kell részt venni a 2015. évi XLII. törvény rendelkezési alapján. A jelentkezők a
felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon
szerezhet.