Tartalomjegyzék

Álláshirdetés - Nemzetközi Főosztály előadó

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (Hszt.) alapján

 

Foglalkoztatási jogviszony időtartama:

határozatlan idejű

 

A munkakör betölthető:

Sikeres felvételi eljárást követően azonnal

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

 

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.

 

Ellátandó feladatok: 

 

  • adminisztrációs feladatok ellátása: postázás, iratkezelés, iktatás,
  • telefonok intézése,
  • nyomtatás, fénymásolás, szkennelés, számítógépes levelezés,
  • a kulcsdoboz kezelése,
  • létszámjelentés készítése,
  • szabadság és betegállomány nyilvántartása, lejelentése,
  • irodaszer, irodai felszerelés biztosításának koordinálása,
  • protokoll ajándékrendelés,
  • ajándék-nyilvántartás vezetése, ajándékok kiadása,
  • részvétel kiemelt rendezvények szervezésében és lebonyolításában,
  • egyéb, a főosztályvezető által meghatározott feladatok végrehajtása.

 

A jelentkezés feltétele:

 

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • állandó belföldi lakhely,
  • büntetlen előélet,
  • legalább középfokú végzettség,
  • az angol nyelv legalább középfokú ismerete,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

 

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

 

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • további idegen nyelv ismerete,
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

 

  • végzettséget, szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata,
  • részletes szakmai önéletrajz,
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2020. március 1. 

 

A felvétellel kapcsolatosan további információt a BM OKF Nemzetközi Főosztály nyújt, a uhpviceb@xngirq.tbi.uh e-mail címen. 

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

 

Elektronikus úton uhpviceb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

 

Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik.

 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők értesítése a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton történik.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.