Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 12. mellékletében meghatározott „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- összeállítja a szakterületével kapcsolatos helyzetjelentéseket, beszámolókat, javaslatokat, rendszeres és időszakos jelentéseket;
- ellátja a munkáltatói kölcsön ügyintézéssel kapcsolatos feladatokat, a kérelmeket döntésre előkészíti, tervezi;
- előkészíti a BM OKF Lakásbizottsága részére az előterjesztéseket, javaslatokat;
- a közigazgatási ügyintézési határidőn belül, illetve a vezető által meghatározott határidőre biztosítja a tájékoztató levelek megküldését;
- végzi a szükséges kiértesítő levelekkel kapcsolatos feladatokat az igénylők és a pénzintézetek felé;
- intézkedik a leszerelő, nyugállományba vonuló vagy áthelyezett, munkáltatói kölcsönben részesült dolgozókkal kapcsolatos feladatok végrehajtására;
- elemző-, értékelő-, kidolgozó- és véleményezési tevékenységet folytat;
- részt vesz a szakterületét érintő, illetve a feladatkörébe tartozó belső rendelkezések szakmai tervezetének elkészítésében és a szükséges egyeztetések lefolytatásában, a döntés végrehajtásának előkészítésében.
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú végzettség (pénzügyi, közgazdasági végzettség előnyt jelent);
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- hozzájárulás kifogástalan életvitel ellenőrzés lefolytatásához;
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, önálló munkavégzés.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2022. augusztus 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton bxs.zhfmnxv@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A jelentkezőknek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venniük a belügyminiszter irányítása alatt álló egyes rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél foglalkoztatott hivatásos állomány és rendvédelmi igazgatási alkalmazotti állomány alkalmasságvizsgálatáról szóló 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.