Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt) alapján hivatásos szolgálati jogviszonyban.
Foglalkoztatási jogviszony időtartama:
határozatlan idejű
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a Hszt. 9. mellékletben meghatározott II. középvezetői szolgálati beosztások „szakirányító 2” kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- a gazdasági főigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt irányítja, vezeti, ellenőrzi a Költségvetési Főosztály munkáját, felelősséggel tartozik annak működéséért és a feladatkörébe tartozó feladatok határidőben történő teljesítéséért.
- a közvetlen alárendeltségébe tartozók feladatkörének megállapítása, irányítása, folyamatos beszámoltatása, munkájuk figyelemmel kísérése és ellenőrzése;
- a feladatkörébe tartozó ügyekben előterjesztések, jogszabálytervezetek kidolgozása, továbbá az egységes végrehajtás érdekében szükséges javaslatok szakmai tervezeteinek kialakítása;
- a BM OKF pénzügyi, költségvetési és számviteli feladatainak irányítása;
- a BM OKF és a területi szervek költségvetési tervezési feladatainak irányítása;
- a BM OKF és BM OKF cím szintű költségvetési javaslatának kidolgozása;
- a BM OKF cím szintű rövid- és hosszú távú fejlesztési tervei kialakításában való részvétel;
- a katasztrófavédelem jogszabályok által előírt éves beszámolójának, időközi mérleg jelentéseinek, havi időközi költségvetési jelentéseinek elkészítése;
- a költségvetési gazdálkodást érintő jogszabály tervezetek elkészítésében, véleményezésében való közreműködés;
- kötelezettségvállalási, teljesítési igazolási, pénzügyi ellenjegyzési, utalványozási jogkörök ellátása;
- a szakterület feladatkörébe tartozó szakmai elemzések, háttéranyagok készítése;
- gazdálkodási adatok folyamatos vizsgálata, elemzése;
- kiemelt feladatok, projektek nyomon követése;
- a szakterületre vonatkozóan munkatervek, ellenőrzési tervek összeállítása.
- szakterülete fejlesztésére koncepciók kidolgozása;
- a szakterületét érintő belső normák kiadásának, módosításának, visszavonásának kezdeményezése;
- az ügyintézés szakszerűségének és a határidők betartásának ellenőrzése;
- a főosztály feladatkörébe tartozó kérdésekben a főosztály, továbbá felhatalmazás alapján a BM OKF képviselete;
- döntés a hatáskörébe utalt ügyekben;
- szakterülete vonatkozásában a területi szervek tevékenységének szakirányítása; szakirányú továbbképzésének kezdeményezése;
- feladatkörében, illetve felhatalmazás alapján együttműködés szervezése, fenntartása és fejlesztése állami, önkormányzati, gazdálkodó és civil szervezetekkel.
Az alkalmazás feltételei:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- legalább főiskolai végzettség vagy felsőoktatásban alapképzési szakon szerzett végzettség (BSc, BA);
- szakirányú felsőfokú szakképzettség;
- költségvetési területen szerzett igazolható legalább 3 éves tapasztalat;
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete;
- egészségi, pszichológiai, fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
- nemzetbiztonsági ellenőrzés vállalása;
- vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása.
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- rendészeti szakvizsga megléte;
- rendészeti vezetővé képző tanfolyam megléte;
- rendészeti mestervezetővé képző tanfolyam megléte;
- rendvédelmi szerv állományába tartozás;
- vezetői tapasztalat.
- pénzügyi vagy makrogazdasági adatok elemzésében szerzett gyakorlat;
- számviteli vagy kontrolling tapasztalat;
- csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs és együttműködési készség;
- MS Office felhasználói ismerete;
- pontosság, megbízható munkavégzés, jó analitikus, lényeglátó és szintetizáló képesség, strukturált gondolkodás;
- Forrás.NET, KIRA program ismerete.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul
A felvétellel kapcsolatosan további információt Sávos-Hinfner Zsuzsanna tű. alezredes nyújt, a 06-1/469-4381-es telefonszámon.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az bxs.stu@xngirq.tbi.uh címen keresztül.
Jelentkezési határidő: 2022. május 31.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőknek eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a hivatásos szolgálati jogviszonyba történő kinevezését megelőzően egészségi, pszichológiai, fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján.
A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.