Álláshirdetés - Projektvezető (általános)

Álláshirdetés - Projektvezető (általános)
Közzététel: 2021-11-24 Jelentkezési határidő: 2022-01-15 Szolgálati hely: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) Gazdasági Főigazgató-helyettesi Szervezet Beruházási és Fejlesztési Főosztály Projektvezető (általános) munkakör betöltésére.

Jogállás, illetmény és juttatások: 

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezési az irányadók.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

határozott idejű 2022. február 1-től 2023. december 31-ig

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

Ellátandó feladatok: 

  • a Beruházási és Fejlesztési Főosztály Projekt Koordinációs Osztályhoz tartozó konkrét uniós projektek lebonyolításának napi szintű vezetése
  • pályázati dokumentáció összeállítása, pályázat benyújtása
  • a lebonyolításhoz kapcsolódó kapcsolattartás, információgyűjtés és jelentés, operatív irányítás
  • a projekt sikeres, a Támogatási szerződésnek megfelelő megvalósítása, a vonatkozó eljárásrendek betartása
  • a projekt operatív irányítása, a projekt határidőre történő előkészítése és lebonyolításának koordinálása
  • a rendelkezésre álló pénzügyi- és időkerettel történő gazdálkodás
  • szakmai kapcsolatot tartás a közreműködő szervezettel, az irányító hatósággal, a projektben érintett állami, önkormányzati intézményekkel, hatóságokkal, szakértőkkel
  • az EUPR rendszerben történő ellenőrzések, rögzítések elvégzése
  • a Támogatási szerződést érintő módosítások (változás-bejelentés, szerződésmódosítás) előkészítése és benyújtása
  • a Támogatási szerződésben és a vonatkozó jogszabályokban foglaltaknak való megfelelés az előrehaladási jelentéssel, az információnyújtással, és az ellenőrzési jogkörök biztosításával, továbbá a projekt dokumentálásával kapcsolatban
  • a közbeszerzési eljárások ütemtervének és dokumentációjának összeállításában, a közbeszerzési eljárások előkészítésében, a vállalkozási/megbízási szerződések előkészítésében, a szerződéskötés folyamatában való részvétel
  • a vállalkozási szerződésekben foglaltak határidőre történő teljesülésének, valamint a teljesítésigazolási folyamat koordinálása és kontrollálása
  • a pénzügyi feladatok, elszámolások, kifizetési kérelmek, pénzügyi jelentések elkészítésében való részvétel a Beruházási és Fejlesztési Főosztály Projektelszámolási Osztállyal együttműködve
  • a kommunikációs munkához szükséges információk biztosítása a projekt előrehaladásával és kockázataival kapcsolatban
  • részvétel valamennyi, a projektet érintő szakmai és vezetői megbeszélésen
  • részvétel a helyszíni ellenőrzések megszervezésében, lebonyolításában
  • a projektek szakmai és pénzügyi zárása, szakmai beszámolók elkészítése

Az alkalmazás feltételei:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltás vagy a védőoltás alóli orvosi mentesítés
  • felsőfokú végzettség
  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek lebonyolításában szerzett, igazolható, 1-3 éves tapasztalat
  • Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs Rendszer (EPTK) felhasználói szintű ismerete
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete
  • csapatmunka, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
  • vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség vállalása

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • KEHOP pályázati források alapos ismerete
  • precíz, alapos, megbízható személyiség, önálló munkavégzés
  • B kategóriás vezetői engedély és vezetési rutin
  • angol nyelvtudás

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A felvétellel kapcsolatban további információt dr. Hulmann Tamás tű. őrnagy főosztályvezető-helyettes nyújtja a Gnznf.Uhyznaa@xngirq.tbi.uh email címen.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az orehunmnf.SrSb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül. 

Benyújtási határidő: 2022. január 15.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell benyújtani. 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 33/1998. (VI. 24.) NM rendelet alapján együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.