Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, titkárnő munkakörben.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók.
Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott középfokú munkaköri osztály „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- a területhez érkező küldemények, beadványok kezelése (iktatása, szignálásra küldése, irattározása)
- titkársági feladatok ellátása (határidők figyelése, vezető elfoglaltságának figyelemmel kísérése, nyilvántartások, elszámolások készítése)
- beérkező telefonhívások kezelése
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- középfokú iskolai végzettség;
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- önálló munkavégzés;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- precíz, alapos, megbízható személyiség;
- csapatmunka, terhelhetőség;
- jó problémamegoldó képesség;
- jó kommunikációs készség.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. február 28.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton a zbavxn.xvff@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Kiss Mónika tű. alezredes, titkárságvezető nyújt, a zbavxn.xvff@xngirq.tbi.uh email címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.