Tartalomjegyzék

Álláshirdetés - titkárnő

Álláshirdetés - titkárnő
Közzététel: 2021-02-18 Jelentkezési határidő: 2021-02-28 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Humán Szolgálat titkárnő munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, titkárnő munkakörben.

 

A munkavállalói jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

 

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

 

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. 

Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott középfokú munkaköri osztály „A” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. 

 

Ellátandó feladatok: 

  • a területhez érkező küldemények, beadványok kezelése (iktatása, szignálásra küldése, irattározása)
  • titkársági feladatok ellátása (határidők figyelése, vezető elfoglaltságának figyelemmel kísérése, nyilvántartások, elszámolások készítése)
  • beérkező telefonhívások kezelése

 

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • középfokú iskolai végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • önálló munkavégzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

 

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • csapatmunka, terhelhetőség;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • jó kommunikációs készség.
     

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. február 28.

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton a zbavxn.xvff@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

A felvétellel kapcsolatosan további információt Kiss Mónika tű. alezredes, titkárságvezető nyújt, a zbavxn.xvff@xngirq.tbi.uh email címen.
 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.