Tartalomjegyzék

Álláshirdetés - Kiemelt szakügyintéző

Álláshirdetés - Kiemelt szakügyintéző
Közzététel: 2021-02-05 Jelentkezési határidő: 2021-02-28 Szolgálati hely: Budapest, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Humán Szolgálat Személyzeti Főosztály kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.

 

A munkavállalói jogviszony időtartama:

Határozott idejű

 

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

 

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.                

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. 

Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. 

 

Ellátandó feladatok: 

  • a személyzeti anyagok kezelésével kapcsolatos feladatok;
  • ügyiratok irattározása
  • ügyiratok selejtezése
  • személyzeti feladatokban történő részvétel

 

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú iskolai végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • önálló munkavégzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

 

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • precíz, alapos, megbízható személyiség;
  • csapatmunka, terhelhetőség;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • jó kommunikációs készség.
  • monotonitás tűrés

 

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

 

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. február 28.

 

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az naqern.oraxb@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

A felvétellel kapcsolatosan további információt Benkő Andrea tű. alezredes, főosztályvezető nyújt, az naqern.oraxb@xngirq.tbi.uh  e-mail címen.

 

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre. 

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.