Foglalkoztatás:
Újságírót keresünk, a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján hivatásos szolgálati jogviszonyban, kiemelt főelőadó munkakörben.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye:
BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete,
1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók.
Az illetmény a tiszti besorolás „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- a katasztrófavédelem rendezvényeiről tudósítások készítése honlapon vagy egyéb felületeken történő közlés céljából
- a katasztrófavédelem havi magazinjának és más kiadványainak elkészítésében való közreműködés
- a katasztrófavédelem honlapja naprakészen tartása, az aktualizálás koordinálása
- a katasztrófavédelem hivatalos közösségimédia-felületeinek tartalommal való megtöltése és kezelése (Facebook, Instagram, YouTube, X)
- projektkommunikációs feladatok ellátása
Az alkalmazás feltétele:
magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- állandó belföldi lakóhely,
- felsőfokú iskolai végzettség;
- orvosi, pszichológiai, fizikai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- önálló munkavégzés;
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- hírszerkesztői/újságírói tapasztalat;
- jártasság, tapasztalat a közösségimédia-marketingben;
- kiváló kommunikációs készség;
- önálló munkavégzésre, de egyben csapatmunkára való képesség;
- jó problémamegoldó képesség;
- megbízható személyiség;
- angol nyelvtudás
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: május 31.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az bxs.xbzzhavxnpvb@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül.
A felvétellel kapcsolatosan további információt Újhegyi Katalin kommunikációs szolgálat-vezető nyújt, a xngnyva.hwurtlv@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.