BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Kommunikációs Szolgálat kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Kommunikációs Szolgálat kiemelt szakügyintéző munkakör betöltésére
Közzététel: 2023-08-21 Jelentkezési határidő: 2023-10-31 Szolgálati hely: BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.

 

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság

Kommunikációs Szolgálat

kiemelt szakügyintéző

munkakör betöltésére

 

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján rendvédelmi igazgatási szolgálai jogviszonyban, kiemelt szakügyintéző munkakörben.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

A munkavégzés helye:

BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (BM OKF) központi épülete, 

1149 Budapest, Mogyoródi út 43.                

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. 

Az illetmény a Hszt. 12. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „E” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. 

Ellátandó feladatok: 

  • a BM OKF veszélyhelyzeti értesítési szolgáltatásának (VÉSZ alkalmazás) tartalommal való megtöltése
  • hírszerkesztés
  • tudósítások, sajtóanyagok készítése a BM OKF honlapja, a Katasztrófavédelem című elektronikus magazin, vagy a főigazgatóság szóvivői számára
  • a BM OKF hivatalos közösségi oldalainak szerkesztése

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
  • felsőfokú iskolai végzettség
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:

  • hírszerkesztői gyakorlat
  • legalább 1-3 év munkatapasztalat
  • nyelvtudás
  • kiváló kommunikációs készség
  • önálló munkavégzésre való készség

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz és motivációs levél
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2023. október 31.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az bxs.xbzzhavxnpvb@xngirq.tbi.uhe-mail címen keresztül.

A felvétellel kapcsolatosan további információt Újhegyi Katalin, a kommunikációs szolgálat vezetője nyújt, a xngnyva.hwurtlv@xngirq.tbi.uh e-mail címen.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje: 

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük. 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.